Przejdź do głównej zawartości

Natychmiastowa ulga - Ćwiczenie na odcinek piersiowy kręgosłupa


Przedstawiamy ćwiczenie rozluźniające mięśnie kręgosłupa w odcinku piersiowym.
Ćwiczenie przynosi ulgę natychmiast.



Przed przystąpieniem do wykonywania ćwiczenia prosimy obejrzeć filmik, 
link poniżej.


Zobaczycie Państwo dokładnie jak należy wykonać to ćwiczenie.

Jeżeli ktoś ma przeciwskazania lekarskie lub zdrowotne do wykonywania ćwiczeń na kręgosłup powinien zasięgnąć porady lekarskiej lub rehabilitanta.


OPIS ĆWICZENIA 
 warto przeczytać i obejrzeć na filmiku szczegóły


1. Rolujemy ręcznik
2. Kładziemy się wygodnie na plecach, nogi wyprostowane.
3. Podkładamy ręcznik pod plecy na wysokości łopatki, wzdłuż kręgosłupa.
   Miejsce ułożenia ręcznika dokładnie pokazaliśmy na filmie.
   To mięśnia obok kręgosłupa.
4. Kładziemy się na podłożony ręcznik.
5. Rozkładamy ręce jak do ukrzyżowania. Podnosimy do góry rękę i wykonujemy kilka ruchów.
6. Czas ok 10 -15 sem.
7. Wyjmujemy ręcznik i podkładamy go z drugiej strony kręgosłupa.
8. Postępujemy tak samo jak z pierwszą ręką.
9. Wyjmujemy ręcznik. Kładziemy się na plecach bez ręcznika i delikatnie poruszamy ramionami.
10. Powolutku przekręcamy się na bok i wstajemy.
11. Wyprostowujemy się i oceniamy niesamowity efekt ćwiczenia.
12. Pamiętamy o prostowaniu naszej sylwetki i przyjmowania poprawnej pozycji przy siedzeniu i  
     podczas chodzenia.

PROSIMY o Państwa wrażenia w komentarzach pod filmem lub pod artykułem.


Zapraszamy na nasz kanał - ZDROWE Żywienie TV i zapraszamy do jego SUBSKRYBCJI

Zapraszamy na naszego FanPage na Facebooku

Zapraszamy do naszej Grupy na Facebooku



Pomocne ćwiczenie na odcinek lędźwiowy kręgosłupa



Komentarze

  1. Jestem 2,5 m-ca po operacji kręgosłupa szyjnego,stabilizacja kręgów C5/C6.Mam pytanie,czy mogę wykonywać to ćwiczenie?

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Jak w 5 minut uzdrowić kręgosłup lędźwiowy i zrzucić 3cm z pasa ?

Witajcie  Zapraszam na FanPage na FB - Zdrowykregoslup - Dbam O kręgosłup
https://www.facebook.com/zdrowykregoslup

Oto proste ćwiczenie,
dzięki któremu pozbędziecie się bólu kręgosłupa w odcinku lędźwiowym. A dodatkowo,
w nagrodę za "trud", jaki włożycie w wykonanie tego ćwiczenia
ubędzie Wam w pasie kilka centymetrów. I to wszystko w 5 minut.
Niemożliwe ? Przekonajcie się sami !:)
Ćwiczenie jest bardzo popularne w Japoni i Chinach,
 a prawie zupełnie nie znane w Europie. Wg badań, istnieje zależność między nieprawidłowościami w ułożeniu miednicy,
 a otyłością czlowieka. Także przesunięcia kręgów i ucisk kręgu
powoduje przeniesienia napięcia na narządy wewnętrzne,  co w konsekwencji prowadzi do OTYŁOŚCI.

Nie jest to oczywiście jedyna przyczyna otyłości. GŁÓWNE to ZŁA DIETA i Mała Aktywność Fizyczna.
Ale wróćmy do naszego ćwiczenia.

ABY wykonać to ćwiczenie potrzebujemy : 1. Ręcznik kąpielowy i kawałek sznurka-  SUGERUJĘ  aby osoby które po raz pierwszy wykonują to ćwiczenie z…